Onderweg naar Schiphol! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Manon Klok-Veltman - WaarBenJij.nu Onderweg naar Schiphol! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Manon Klok-Veltman - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Schiphol!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 Juni 2016 | Nederland, Amsterdam

Wauw. Mijn eerste reisverslag en de kriebels en spanning gieren door mijn buik. Zal ook veelal te maken hebben met het missen van Kees. Beide zitten we in de auto met een raar en benauwd gevoel. We realiseren ons elke dag hoe blij we met elkaar zijn. Dit avontuur echter laat, hoe cliché dan ook, mij nog meer inzien hoeveel hij voor me betekent. Het zal in dat opzicht aftellen worden.

Maar voor nu is het aftellen tot ik mag vertrekken en ik ben ontzettend benieuwd naar zoveel dingen. Hoe is het leven Taiwan, het eten, wie komt me ophalen, hoe is de paardensport in Taiwan en hoe gaat het me bevallen. We zullen het zien de komende tijd. Wat een ervaring en wat een kans.

Mocht je je ingeschreven hebben, ontzettend leuk dat je mijn reis volgt! Ik zal de komende weken wat reisverslagen met mijn ervaringen en foto's delen.

Nederland tot augustus. En voor iedereen in Nederland hoop ik dat jullie nog mooi zomerweer krijgen. Ik ga over een paar uurtjes op naar de 30 graden. ;)

Liefs Manon

  • 15 Juni 2016 - 16:30

    Antwa:

    veel plezier

  • 15 Juni 2016 - 16:31

    Nouk:

    There you go babe!! You can do this!
    Maak ut un onvergeatelijke reis en gniet van elk moment, elk oetzicht, elke zonnenstraal, alle miensen diejse leers kennen en ervaringen diesse geis mitmaken & neet te vergeate: het eaten :)

    Hie verangerd nieks :) en dit pakt nemus dich nooits meer aaf dus GENIET veurdat t alweer veur bie is <3

  • 15 Juni 2016 - 16:31

    Nouk:

    There you go babe!! You can do this!
    Maak ut un onvergeatelijke reis en gniet van elk moment, elk oetzicht, elke zonnenstraal, alle miensen diejse leers kennen en ervaringen diesse geis mitmaken & neet te vergeate: het eaten :)

    Hie verangerd nieks :) en dit pakt nemus dich nooits meer aaf dus GENIET veurdat t alweer veur bie is <3

  • 15 Juni 2016 - 16:55

    MevrFleurke:

    Een hele goede reis en heel veel plezier.
    Gelukkig is er Skype, what's app. Facebook TV en FaceTime. Communicatie is tegenwoordig een stuk makkelijker. (Het hebben van WiFi is dan wel handig.

  • 15 Juni 2016 - 17:07

    Ane:

    goede reis geniet ervan en ik hoop voor jou dat het erg leerzaam zal zijn

  • 15 Juni 2016 - 17:10

    Carla Sieben:

    Succes je kunt t je staat je baasje wel en zoals we zijn in de familie, waar we voor gaan maken we met trots wat van

  • 15 Juni 2016 - 17:36

    Joke:

    Doe je wel voorzichtig en neem maar niks aan als cadeau op de terug reis, ik heb een keer iemand gezien die veel voor een gezin had gedaan en dacht als bedank een fles body lotion te krijgen, echter was het wel mis wat er in zat. Wees Allert maar geniet met volle teugen.

  • 15 Juni 2016 - 17:48

    Diene Oome:

    Eindelijk is het dan zover.
    Toe je 4 jaar was ff met opa jantje naar de paardjes.
    Vooral niet je handjes wassen want de geur mocht niet ontbreken .
    Zal het ook nooit vergeten dat er maar een ding voor jou belangrijk was .
    Samen met opa naar de paardjes.
    Opa was toen trots op jou.
    Hou ons op de hoogte en geniet van je ding wat je doet.

    Vette knuffel van frankie

  • 15 Juni 2016 - 21:44

    Marianne :

    Lieve schat heeeeel veeeeel succes gewenst en geniet ervan, je droom waar maken is gewoon top dat dit kan. Zal he gaan missen maar we zien ons in augustus zeker. En inderdaad heb je een geweldige vriend, Kees geweldig dat je hier achter staat TOP....

  • 16 Juni 2016 - 07:35

    Lianne Bloem:

    Heel veel plezier in Taiwan!! Geniet van al het moois wat je gaat meemaken. Die 6 week zijn zo voorbij. Des te fijner is het om straks weer thuis te komen. Maar wat een gaaf avontuur. Beetje jaloers haha. Geniet ervan, en ben heel benieuwd naar je verhalen. Liefs Lianne

  • 17 Juni 2016 - 06:21

    Pap En Mam:

    Manon heel veel plezier, en zoals je zegt, altijd een droom geweest....maak hem dan nu waar.! Snuuf alle cultuurop, maar ook al die paardengeur waar je altijd zo gek op bent geweest. Neem zoveel mogelijk indrukken in je op. We zullen je met plezier blijven volgen, net zoals je vlucht, volgens de tracker een met ene rare kronkel. xxx Mam en Pap.

  • 19 Juni 2016 - 19:38

    Manon Klok-Veltman:

    Bedankt voor alle berichtjes. Zo druk gehad dat ik nog niet heb kunnen reageren. Heel erg lief! ❤

  • 09 Juli 2016 - 17:21

    Oma Boot:

    hallo lieve manon, leuk om jouw reisverslagen te kunnen lezen, en wat vind jij het geweldig daar. Wat een bofferd ben jij. Ik ben daar ook erg blij om. Ik hoop dat het goed met jou gaat, wat gezondheid betreft. Ik ga nu weer gauw iets lezen en foto's bekijken, want dit heb ik van jouw vader gekregen, die heeft alles op mijn tablet gezet. Bedankt manon voor deze reisverhalen. Fantastisch. Tot gauw weerziens. Hou je goed.




    heel veel groeten en een dikke pakkerd.

    oma boot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Wauw! 26 jaar droom ik al van een verre reis. Door omstandigheden er nooit van gekomen. Nu heb ik de kans gekregen om deze droom te verwezenlijken gecombineerd met mijn passie voor de paardensport. Zes weken paarden trainen in Taiwan. Wat gaaf! Paarden trainen en cultuur snuiven zijn voor mij een perfecte combi! Mijn verblijf zal in de hoofdstad Taipei zijn gedurende zes weken. Mijn verdere passie ligt bij het motorrijden. Laatst zijn mijn vriend en ik samen gaan racen op het TT circuit in Assen. Een hele beleving en ik moet zeggen erg verslavend! Na Taiwan staat alweer een nieuwe datum gepland! Verder heb ik voor deze reis net mijn baan opgezegd bij de juwelier. Ik was hier verkoopmedewerkster en heb er bijna twee jaar met plezier gewerkt. Verslaafd aan bling bling en mooie sieraden? Ja ja en nog eens ja! Vooral Buddha to Buddha is verweg mijn favoriet. Zo dat was ik in een notendop. Natuurlijk nog veel meer te vertellen maar dat zien jullie de komende weken wel ;)

Actief sinds 12 Juni 2016
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 6888

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 08 September 2018

Newlyweds in Mauritius

15 Juni 2016 - 03 Augustus 2016

Manon in Taipei (Taiwan)

Landen bezocht: